A Kormány úgy döntött, hogy több 1000 (ezer) km. kerékpárutat fog ÉPÍTENI. Megtette, de a következő módon. Fogta magát és minden szélesebb út, vagy járda oldalaiból sárga vonallal leválasztott egy részt és ráfestette a kerékpárút jelet. Tette ezt ország szerte. A fővárosban röhejesebbnél röhejesebb megoldásokat eszközöltek. Egyszerűen az autók számára egyirányúsítottak egy útszakaszt, két oldalán engedélyezték a parkolást, de egyben a kerékpárok osztott pályás közlekedését is, vagy az említett módon a sárga vonallal játszadoztak meredekebnél meredekebb vonalvezetéssel. De nézzük Hatvant. A kerékpáros gyakorlatilag rodeózik a járda és az autósok számára fenntartott úttesten. Hol felhajt az útra, hol lehajt a járdára. A valóságban minimális anyagi ráfordítással sok kilométernyi kerékpárutat hoztak létre. Kíváncsi lennék arra, hogy az EU mennyi pénzt adott ezek kiépítésére, adott-e hozzá építési tervezetet, járt-e már kicsiny hazánkban ellenőrizni ezeket a kiépített kerékpárutakat és ha igen röhögtek, vagy sem? Mennyire EU kompatibilis a magyarországi keréppárút hálózat?
Számomra ennek tudása nélkül is sejthető, hogy a felvett összeg bizonyos része nem annak kiépítésére kerülhetett kiosztásra, mert akkor a fű sem törte volna át az aszfaltot, ugyanis egy alapos alapozásnál ilyen nem történik meg.
A. Péter
Hát én ehhez hozzászólok!